Opening H&M

icon

5 maart 2020

Opening H&M

H&M opent in Rotterdam vernieuwde winkel met extra verdieping
Donderdag 5 maart openen om 10.00 uur in Alexandrium Shopping Center in Rotterdam de deuren van de vernieuwde H&M. De winkel heeft een extra verdieping gekregen, een uitgebreider assortiment en een vernieuwde look & feel, waardoor klanten hier een geheel nieuwe winkelervaring vinden. 
Op een totaal oppervlakte van zo’n 2.700 m² bevinden dames-, heren- en kids-collecties zich onder één dak, en is daarbij een ruim aanbod van H&M HOME te vinden. Het vernieuwde interieurconcept biedt klanten een overzichtelijke en inspirerende omgeving met warme kleuren en een ruime opzet. Ook is hier de Click & Collect-service beschikbaar, waarmee klanten online bestellingen in de winkel kunnen afhalen en retourneren. 
Snijplank met Rotterdamse skyline 
Op de openingsdag kunnen klanten gratis een houten snijplank laten personaliseren met verschillende ontwerpen, waaronder speciaal voor Rotterdam de skyline van de stad. De eerste honderd klanten worden donderdag verwelkomd met een kraskaart met shoptegoed. Members ontvangen de hele dag 15% korting op een artikel naar keuze. 
“Wij zijn er enorm blij mee dat we onze klanten in Rotterdam kunnen verwelkomen in deze vernieuwde winkel met een nog uitgebreider assortiment. Met de toevoeging van de herencollectie, Divided en H&M HOME hopen we op deze populaire shoppinglocatie voor iedereen een inspirerende plek te zijn”, aldus Susan Krau, country manager H&M Nederland. General Information 
Laat fashion geen vuilnis worden 
H&M biedt altijd mode en kwaliteit voor de beste prijs op een duurzame manier. H&M’s kledinginzameling met als motto ‘Laat fashion geen vuilnis worden’, geeft klanten in alle winkels de mogelijkheid om gebruikte kleding en huishoudtextiel in te leveren. Alle textiel wordt opnieuw gebruikt of gerecycled en de klant ontvangt voor een ingeleverde tas een kortingsbon van 15% op een artikel naar keuze. Speciaal voor de heropening krijgen klanten tot en met zondag 8 maart twee kortingsbonnen. 
Met het online concept Take Care worden op hm.com handige tips en tricks gegeven die klanten inspireren en helpen om kleding, schoenen en accessoires te onderhouden, verzorgen, repareren en te vermaken - met als doel ze langer mee te laten gaan. 
Energie besparen 
In 2019 kreeg H&M van keuringsinstantie Kiwa als eerste retailer het ‘ISO 50001:2018’ certificaat, de hoogst haalbare certificatie voor een energiemanagementsysteem. Hiermee voldoen alle vestigingen in Nederland aan alle normen van deze internationaal erkende standaard en alle nationale- en EU-wetten en -regels met betrekking tot klimaat en milieu. Met een energiemanagementsysteem wordt nauwkeurig beoordeeld waar en wanneer energiebesparing mogelijk is. Ook voor de verdere toekomst zet H&M hoog in: het doel is om in 2040 klimaatpositief te zijn in de hele waardeketen.